Wednesday, July 16, 2008

Beskut Aprikot Oatmeal


pepagi lagi dah bangun nak pegi keje...alarm aku set kan lagu natasha bedingfield, these words.. alaa yg ada baik² lirik '' i love u, i love u, i love u " itu laaaa... bangun.. pastuh senyum² sorg diri.... ntah apa² laa eija nih....mcm bese pepagi aku tgk gambo beso kt dinding bilik aku... ader laaa foto² mereka yg rapat lagi menyayangi dan ada yg dicintai tp ntah mana dia pegi pun aku xtau... ( sebenarnya aku tau kat mana tp pura² xtau... kunun² naif ) pastuh jam 8 gerak p opis.... dem it ! apsal jem kt bukit mahkamah nih...owh... jln kena korek coz nak turap balik??? tiba di opis, seperti biasa para jejaka menyambut ketibaan ku dgn kata² pujian, senyuman² godaan dan usik mengusik utk merapatkan perhubungan yg sedia ada... ( dem it ! ) aku je kaum hawa yg ada di opis... yg lain ada kursus... aku pun bekfes beskut aprikot oatmeal dgn kopi o kaw².... sebenarnya mmg aku xde keje apa nak buat pepagi nih... cuma claim je buat... er.. claim??? dem it ! sok nk kuar site recce... dem it ! cuma malas aku nak claim skang.... tapi kena buat jgk... then bos ( dem it ! ) tolong isi borang kerja luar? aku bukan apa, kerja luar lagi..... hahahaha.... then aku check souvenir stok yg berlambak² kat dlm bilik manager...... hujan plak KL... aku dok layan violet hill - coldplay ... mcm best... mmg coldplay best... tp lagu paling best yellow... ok itu jer... ( memlm mmg aku dok layan lagu tuh jer.... part " if you love me, won't you let me know? " itu yg mengusik diri ku yg maskulin ini.... ;p ) ok aku dah prepare apa yg patut nak bawa pergi outstation, mmg sok aku bawa siap² coz next week aku juz berlenggang kangkung saja... tak payah bawak byk² brg pastuh berlagak gagah perkasa sorong brg² itu....

ada org tanya, takper kah aku outstation lelama? jawapannyer : takper... takper.... bole jer pegi... ( dlm hati, yes yes yes dpt lepak hotel pastuh mandi kolam renang pastuh mkn byk² ) sementelah aku tiada komitmen eloklah aku berjalan sambil bekerja...

" That I loved you more than you'll ever know, A part of me died when I let you go "

masih begitu....xtau yg sebelah lagi itu akan hidup semula... hidup kena bergerak.... jika sebelah lagi itu masih tak hidup² lagi, aku akan cuba hidupkan dgn cara lain.... cewah.. ayat melankolik di kala hujan kian lebat membasahi bumi KL...

ok sambung balik.. aku nak pegi tailor, tempah baju F1 aku... aku ada kemusykilan... sebenar bukan musykil pun... aku perlukan kekuatan... tolong aku... tolong aku keluar dari ke ' evil' an ini....


ini adalah cubicle aku yg penuh sensasi ;p

3 comments:

yoshz said...

Dem it! byk betul ko guna perkataan dem it! apakah yg evil sgt itu? story sket boleyyy....

atau itu hal privasi kamu?

eija maskulin said...

aku akan citer dlm blog yg seterusnya.... hahaha tunggu ;p

Anonymous said...

workstation kau tu, kalau dapat kat aku... mmg aku campak paper2 tu masuk shredding machine. haha