Monday, July 21, 2008

Dark Knight Ke Dark Nite?


semlm aku tgk betmen.hahaha... si iena canceled plak plan nk berdua²an dgn aku... maka aku sorg² layan laaa lunch & tgk betmen. dlm pd masa itu, aku dok layan text... mizznina ada kat pavilion, tgk betmen jgk dgn bopren barunyer. wah dah ada abg trus lupa aku, partner waktu senggang... xper laa... biler lagi dia nak bermanja² dgn abg nyer kan.... so aku pas mkn mc d, aku jenjln laaaa sambil tunggu time je nk amik tiket pastuh masuk wyg... aku lupa plak aku jln sorg²... nih sumer salah aku laa nih... suppose blk umah, kemas bilik yg dh nak masuk 3 bln x kemas coz of renovation, pastuh asik outstation laa.. cuti² laaa... hahaha dem it !

then tepat jam 4.45pm aku pegi laa collect tiket... adik manis yg jaga kaunter senyum² tgk aku.. wah ! gud customer service... ini ala² petrosains... ( tempat lama yg dikenang ) kak, sorg jer ker? hahaha aku suka biler org tanya mcm itu... aku jwb...tak dik, ramai... tuh kiri kanan... mwahahaha dem it! wat lawak bodo... ok then amek tiket lalu jenjln sambil mata meliar tgk kiri kanan... mana tau terjupe kwn² ke... kekaseh lamer ker.... mwahahaha ;p mari gelak²... ok find.... takde saper.... eeee bosannyer.... slalu biler kuar dgn ehem² ker... adakah??? owh dem it! aku pegi laa toilet... lalu aku setelah selesai senyum².. aku pun masuk laaa bilik 4... tp aku mcm musykil.. biar benar, xde manusia pun.... aisey man..... layan jer laaaaa... aku lepak... dpt tmpt duduk baik punyer... mmg best laaa... hahaha.... silent mode activated... org dah ramai masuk... pas 10 min.. panggung pun gelap... movie betmen, joker nih pun stat.....jam 8 lebih aku kuar ok laaa... rasa best tgk mendiang bopren aku berlakon.. totally menjadi laaa... aku rasa dark knight dis time mmg hak mutlak si joker...itu aku yakin..... betmen skali sekala jer kuar... hahaha... aku plak rasa sian kat joker tuh... mangsa penderaan masa kecik²... mangsa keadaan biler dah besaq... hahaha... why so serious????
ok..aku nk balik.. to be continue..telecast dari site utara plak.... see ya bebeh !

maskulin uolls !!!


1 comment:

Hajime said...

ah! lenkali ajak lah saye bersame2 menonton wayang ya! =op