Wednesday, July 23, 2008

Itu Aku


korang pernah ke rasa... sepi... pastuh pilu.... pastuh ntah apa²? skang aku rasa mcm itu laa... lately... dem it! aku tak suka rasa ini....aku tak kesah sepi.. tapi dikelilingi kwn²... jika ada org yg over limit mmg aku dah rasa tak selesa sangat.... memang sepi..... jauh plak aku rasa.... apa bole buat skang???
cari keje, cari keje, cari keje...... ermmmmmmmmm..........

aku rindu miko.... ( arwah kucing aku ;p ) biler dia pegi, aku mmg rasa kosong kembali... kalo x dia laaa teman aku... ya, dia kucing yg boleh bercakap.... dia faham apa yg kita borak kan... dia faham arahan kita... dia teman kita waktu nangis²... ( hahahaha mangkuk tul... ) kekdg mana ntah dia nyorok... tetiba je ada atas katil.. tido sesama... hahaha... i miss u so dem much !!!

hari nih aku demam, dah mkn ubat... tapi sakit perut plak, sebelah kanan... dinner tadi pun aku menapak pi pekan rabu.... dlm ujan... hahaha.. mmg bagus sgt laaaa.... ya... biler kita dok asik pegi area utara... ntah apa² makanan kita pulun.... hari tuh pi bangkok, aku yg tak minum teh tarik or teh yang ada susu pun bole aku minum plak.... rasanya sungguh yummy !!! ok berbalik psl demam... aku tgk dulu laa mcm mana sok.. kalo teruk sgt... aku pi klinik laaaa...

sambil taip neh sambil layan ym... jeling
² foto kt meja sebelah nih.... ( wah ! saper la yg bertuah itu kan... mwahahaha ) urut² perut yg sakit nih....ermmm bosan plak... kalo kt kl nih bole je kuar p layan burger sepah kat ampang jaya.... makin menjadi² sakit ini...ok laaa tgk sok mcm mana plak.... tunggu jer laa citer sensasi yg bakal kuar....

maskulin uolls !!!


No comments: