Thursday, November 27, 2008

hari ini, hari kamis.

hari ini hari kamis.

semalam hari rabu.

kelmarin hari selasa.

saya spt sibuk. mmg sibuk. bukan pura² sibuk.

saya telah berjaya mengemas bilik pada hari isnin lepas. itu pun setelah saya x bole tido mlm... spt hampir diserang insomnia.nyaris² saja. kemudian setelah berjaya mengemas bilik hingga licin berkilat, saya hampir² mau mengecat bilik pada jam 4 pagi. nasib baik saya rasa spt ngantuk secara misterius lalu tido.

perkara yg sama juga berlaku kelmarin, di mana saya telah mengemas workstation saya yg sgt bersepah sana sini. bukan saya sengaja sepah, tetapi mmg tempat saya nih tempat longgokan kerja² dan segala mende yg diperlukan utk kerja. ok laaaa surat² ntah apa² itu telah saya sort out, yg x perlu dishred saja.

hari ni, saya rasa kosong.

saya xtau kenapa.

adakah sebab kita nk berubah, perasaan ini akan melanda???

ntah.

tp kengkwn, enjoice !!!





p/s : indian ocean, byk memori. ada org surfing, ada burung kakaktua spesis merah kelabu asap.mandi pakai bikini xde saper yg ejek² @ heran².




No comments: