Wednesday, December 3, 2008

emerikan boiii

ahaks.... mari menyanyi bersama².....

[Kanye West:]
Dis is da numba one champion sound
Yeah, Estelle we 'bout to get down
We da hottest in the world right now.
Just touched down in London town.
Bet they give me a pound.
Better put the money in my hand right now.
Tell the promoter we need more seats,
We just sold out all the floor seats.

[Chorus: Estelle]
Take me on a trip, I'd like to go some day.
Take me to New York, I'd love to see LA.
I really want to, come pick it with you.
You'll be my American Boy.


He said, Hey Sister.
It's really really nice to meet ya.
I just met this 5 foot 7 guy who's just my type.
Like the way he speak here, his confidence is peaking.
Don't like his baggy jeans but I'm a like what's underneath them.
And no I ain't been to MIA
I heard that Cali never rains and New York's wide awake.
But first let's see the west end.
I'll show you to my bedroom.


I'm like this American Boy.
American Boy.

Take me on a trip, I'd like to go some day
Take me to New York, I'd love to see LA.
I really want to come pick it with you.
You'll be my American Boy.

American Boy.





lepas tuh sindri pepandai laa cari selebihnya lirik lagu estelle featuring kanye barat nih. hari tuh sempat la tgk estelle perform kat mtv europe music award. hahaha baju dia sgt kelakar... tp inovatif... then time finale tuh... boom ! kuar muka obama.... perggghhh kaw² punyer penangan si obama ini laaaa... he's really american boy that can change, clean up messy yg dah dibikin oleh pasukan hebat bush.... kunun² hebat laaa.... itu mcm nak balas dendam jer si bush junior atas kegagalan bush yg senior dulu... semasa perang teluk... last² ramai askar yg tewas, psycho.


apa nama, si hillary clinton pun dah diappoint sbg setiausaha negara yg baru, tidak syak lagi dia bole membawa pembaharuan yg diperlukan oleh pihak emerika. sangat berharap tiada peperangan baru yg meletus... come on ! tapi itu laaaa, kalo emerika x masuk campur, tempat² yg berperang itu sindri ada peperangan saudara laa... perang puak laaa... perang itu ini.. perang laki bini... perang yg perang laaa... ntah laaaa....

nama pun emerikan boi, ok laaaa...

be my emerikan boi, syg !






enjoice frens !

No comments: