Tuesday, December 2, 2008

syabas ! jentera otak berjalan


ok. tajuk lambang kesopanan dan kesusilaan.

masuk bulan 12 nih, semlm saya rajin.mmg super rajin. otak saya digunakan sepenuhnya. mulut saya sepenuhnya senyap, x ckp.agak pelik. ya, saya mmg gunakan sepenuh kebijaksanaan walaupun saya tidak bijak.td saya baca belog sepot kawan lelaki yg baik merangkap agen takaful saya, yoshz. saya gelak. hahahaha. kemudian saya kembali berfikir.owh... otak saya mmg digunakan sepenuhnya.mmg... saya lupa untuk gelak.buat lawak.ok.... saya cuba setel segala apa yg x setel.baiklah.saya nk jupe Tuhan sat.


saya rindu.....


saya rindu diri sindri......


yg penting saya mmg rindu.....

p/s : nih amek kat belog sepot yoshz. hahahaha ;p




ok tata.



enjoice !

3 comments:

yoshz said...

Hoi bagi kredit kat aku!

aku guna maxis.

eija maskulin said...

maxis bole tranfer seposen ker?

mwahahaha ;p

bina badan said...
This comment has been removed by a blog administrator.