Wednesday, August 13, 2008

Mengapa Hatiku, Rosak???


nearly 2 weeks x tulis apa².... maknanya aku sgt sibuk... omputeh kata bz.... bukan aku bz bodi tp nih betul² makbapak bz... balik jer outstation terus masuk opis.. keje melambak² atas meja, cubicle penuh dgn pelbagai brg utk stok & ntah apa² lg. kalo lupa mcm mana rupa cubicle aku bole tgk entry yg seblm² nih... emel berlonggok spt tiada tindakan drpd pihak berkuasa super power lebih sket dr aku... ( bos laa tuh ) ok laa bukan aku nk blame dia... tp almost everything mende² dept aku yg handle... dia juz kasik idea..bagi arahan...pastuh memberi kata² manis kpd adik manis ini.. ( mwahahahaha ) .. maaf... berlaku kerosakan pada hati aku nih.... then last week almost every seconds aku try to solve everything sorg²..... dept yg memberi kehidupan kpd ofis itu laa yg aku handle tanpa bantuan sesaper... dem it! aku capek ! capek sekali ! hingga ke minggu ini aku masih kerja tanpa henti.... dan ada mende yg mendatang kepelikan telah berlaku...

actually, last week...mau 2-3 hari aku mimpi buruk lagi horible... aku x suka perasaan ini... x suka !!! ok laaa at least aku share laa jgk citer ni kt mak aku & kwn rapat & korg yg baca nih.... diorg ckp.. itu hanya mimpi.... kalo bole buat laa apa yg perlu... mungkin aku terlalu penat... dan melalui perkara² teruk² beberapa ketika ini... then nak buat citer, mlm td aku balik agak lewat... ada kerja yg harus diselesaikan.. ok laaaa nearly 1-2 pagi aku nk mengadap Tuhan... then baca laaa surah yassin..coz aku rasa x sedap hati perasaan naluri... nak dijadikan citer misteri plak, dah nak abis baca... aku secara tetiba x bole baca beberapa ayat di muka surat terakhir... bukan sebab aku rabun ke apa, namun secara tetiba tulisan siam keluar / muncul / timbul di atas ayat yassin itu... beberapa kali aku tersentak... astagfirullahalazim... aku tenangkan diri... alhamdulillah dpt aku habiskan surah yassin itu....

ok la, aku xnk tuduh atau fikir yg bukan²... namun.... kebrangkalian misteri tercetus laa jgk... last week, mimpi teruk itu aku mimpi ular tedung hitam berada di sekeliling aku..... kemudian perkara tulisan siam itu timbul pula.... yg akan dtg apa pula???

mengapa ada sahaja yg suka merosakkan hatiku???
sebab hati aku nih baru saja pulih dr beberapa siri kejadian letupan bom, kemudian ini pula yg dtg melanda..... aku bukan nk menakutkan org ramai, namun jika ada yg ingin berkongsi, silakan...silakan..silakan...

4 comments:

Anonymous said...

jangan biarkan hidup anda diselubungi..

misteri.......

yoshz said...

eh eija,
aku rasa tak sedap hati la.Ular tedung, tulisan siam, mcm bahaya je. better ko call uncle seekers mintak pedoman. haha

but seriously, baik ko gi mana2 dapatkan nasihat.

eija maskulin said...

ermm yerla.

Anonymous said...

ade kerja kosong ke?
sangap cari kerja dah ni.

:|