Tuesday, October 28, 2008

Testing..Testing...Testing...



testing.. testing..testing....


1, 2... 1, 2.......


november nih aku nak pegi testing sore, perilaku & kebijaksanaan. hihihi... tak silap aku dah mau 10 thn aku mencuba, tapi belum rezeki aku agaknya.... untuk sekian kali ( ntah berapa kali daaaaa... ) aku pergi lagi...

tora datang lagi ...... !!!


memandangkan umo aku sudah meningkat dewasa, jika aku berjaya testing kali ini... dgn umo persaraan yg sudah meninggkat ke angka 58 thn... jika umo pjg & tiada penyakit² kronik yg m'hinggap... jika suami tidak bekerja di oversea.. mahupun apa² jua lagi alasan.... aku akan bekerja lagi 30 thn...

wah ! wah ! wah !

lamanya... padan laaa mamasan pun mcm malas² nk pegi keje.... kihkihkih...

ok... itu jika aku berjaya... jika tidak...kemungkinan besar aku akan buat anjakan paradigma... ewah..ewah...ewah.... ya.... itu semua akan difikirkan & dilakukan pada masa akan dtg..

tamat...


p/s : biler laa nak abis open house sumer nih..... semakin sexy aku nih...

enjoice darling !!!

4 comments:

Starry Eyed said...

apekah makne entry ni kak eija.. kak eija nak pi interview ke ape?? blur skit heheheh.

eija maskulin said...

tepat !

syabas betti..syabas ! eh silaps.. kiah... benar...saja meluahkan prasaan yg dipendam selama 10 thn ini...

yoshz said...

intebiu ptd kaa? starry eyed ni saper? volenteer gak ker?

eija maskulin said...

hahaha xmo aku ptd... skema sgt...
bese laaaa gomen servant...

p/s: starry eyed itu kiah laaa en hadi...